Z czego najczęściej korzystamy?

Od pojawienia się smartfonów na rynku powszechnie dostępnych telefonów, na użytkowników czekają dziesiątki, a może nawet setki, możliwości korzystania z tych urządzeń. Pracownicy firm telekomunikacyjnych generują wciąż nowe funkcje, tworzą dziesiątki aplikacji i kuszą klientów nowymi, lepszymi rozwiązaniami. Z czego najczęściej korzystamy?

Strzałem w dziesiątkę okazały się nowe kanały komunikacyjne. Zamiast tradycyjnych smsów czy rozmów chętnie porozumiewamy się przez komunikator portalu społecznościowego. Ponadto – w dzisiejszych czasach lubimy wiedzieć wszystko i to natychmiast. Więc internet w telefonie często służy do szukania informacji, których nie znamy. Mamy pod ręką przecież słownik, encyklopedię, poradnik, przewodnik i wszelkie bazy raportów. Często też wykorzystujemy multimedialne funkcje naszych telefonów. Najczęściej, gdy czekamy – słuchamy muzyki, oglądamy film lub przeglądamy czasopismo właśnie za pomocą smartfona.

Wszystkie te funkcje oczywiście okazują się często przydatne, jednak pamiętać należy, że nasze życie wewnętrzne powinno być dla nas ważniejsze niż życie wirtualne, dlatego dajmy od czasu do czasu odpocząć naszemu mózgowi poprzez tzw. „nicnierobienie”.